Saturday, April 25, 2009

NIEZAM (not nizamuddin or Nizam Bachok)

For local comic scene only (Malaysia), I just want to make something clear about my name... I only using 'NIEZAM' for my comic's nickname not Nizamuddin. Also please take note that I'm not Nizam Bachok... he is my friend and he is more talented than me. I'm still learning but I'm willing to share what I know to everybody!

Hanya untuk penjelasan je, banyak media telah mengeja nama saya sebagai Nizamudin dan itu bukan nama pena brader. Brader hanya menggunakan nama 'NIEZAM' sebagai nama pena untuk komik-komik saya. Juga jangan silap, brader gak bukan Nizam Bachok. Beliau adalah kawan saya dan lebih berbakat dari saya, bagaimanapun walaupun saya kurang berbakat tetapi saya juga terbuka untuk berkongsi apa yang saya tau kepada sesiapa saja!

4 comments:

Mansor Adabi said...

Salam,
sebenarnya saya pun terkeliru le jugak nama sdr Niezam dengan Nizam Bachok !!rupanya 2 orang yg berbeza !! tapi dua-dua pun saya minat...dua-dua pun mempunyai 'stroke' tersendiri...

Niezam said...

To Mansor Adabi: Saya sendiri pun keliru...

Oraet.com said...

memula dulu aku pun pening..
bila aku tanya kawan2.. hilang pening aku..
tapi artworks ko mmg best..
selamattttttttt & terus berjuang

zoominlangkawi said...

dulu-dulu ambo minat sangat ko " rahib esa " haa...