Friday, April 02, 2010

Alfatihah untuk ex geng Din Beramboi

Alfatihah untuk Din Beramboi yang panggil dia Meor je. Brader pernah bekerja dan satu geng dengan arwah dulu semasa bekerja untuk majalah 'BOOM!' bersama Aznil, Saiful Apek, kartunis Padi, penulis Ahadiat Akashah dan lain-lain lagi. Lama betul brader tak jumpa dia. Brader kenal sangat dengan perangai dia, kalau kat tv kita tengok arwah wat kelakar camtu, camtu la arwah kat luar. Alfatihah sekali lagi untuk arwah.

3 comments:

Gandum (eye) said...

ya la brudder......aku pun sedih....

sindiketFOTOGRAFi said...

nak lari dari tajuk.nak cakap ni.mana boleh rembat komik brader niezam ni semua??

lagi satu.saya suka kalau brader niezam buat karya yang macam ni.ala-ala serius.sesuai sangat dengan stroke lukisan brader niezam.tak suka brader niezam punya komik dekat g3.

macam merepek.Haha.pertama kali jumpa brader dekat Blues selamanya.terus terpikat!haha.

Niezam said...

To sindiketFOTOGRAFi: Komik ni masih dalam pembikinan dan tak boleh cari kat mana-mana hanya kat blog ni saja. Saya sendiri tak suka dgn kerja brader kat G3 tapi itu la tugas terpaksa jugak buat. So tunggu je news kat blog ni...