Friday, June 18, 2010

Liam Neeson art

click on picture to enlarge

Just did this for fun/experimental, also for my friend over devianart. Liam Neeson is her idol and I promised her to draw Liam since last year but I cannot make it because I'm too busy. And here a speed painting of Liam special for her. Enjoy!

Painting ni brader buat untuk suka-suka dan untuk bereksperimentasi warna/medium. Jugak untuk rakan devianart sebab brader berjanji untuk lukis gambar Liam ni sejak dari tahun lepas lagi. tapi sibuk punya pasal baru sekarang brader boleh buat. Ni spesel untuk dia.

Saturday, June 12, 2010

New Editorial Illustration


Illustration #5 (click to enlarge)

Illustration #6 (click to enlarge)

Illustration #7 (click to enlarge)

Really busy, I'm not working just for G3 magazine but as an illustrator for others magazine. Above are my illustration for a new weekly tabloid 'IluvIslam', that's mean I have a new weekly deadline to finish all the jobs. The illustration are basically 2.5 by 3 inches in black/white, too small for me to look at. So here again, the bigger size for your eyes. 

Sibuk sangat la, brader bukan je tumpukan kerja untuk majalah G3 saja tetapi untuk majalh lelain yang memerlukan. Kat atas ni ilustrasi yang brader buat untuk akhbar tabloid mingguan terbaru 'ILuvIslam', ini bermakna brader bertambah satu lagi deadline mingguan untuk diselesaikan. ilustrasi dalam tabloid tu berukuran 2.5 kali 3 inci dalam bentuk hitam/putih dan terlalu kecik untuk dilayan. Jadi kat sini brader ulang tayang balik dalam saiz yang besar untuk korang layan. Layannnnn!



Thursday, June 10, 2010

DEADLINE COMIC


Hey! Just to share, I'm starting my new short comic called Deadline in G3 magazine starting Issue 76 June 2010. Not my best work but trying my best. drawing on paper with pencil and photoshop for coloring.

Baru je buat comic pendek terbaru kat majalah G3 bertajuk Deadline (pasal brader selalu langgar deadline kot). Komik ni bermula isu 76 Jun 2010. Bukan kerja terbaik brader tapi cuba yang terbaik. Seperti biasa brader lemah dalam penceritaan.

Sunday, June 06, 2010

Ninja kapunden






Here are 6 pages of my new comic for G3 magazine. Trying to do something different... not really like it.

6 mukasurat dari komik brader kat majalah G3. Cuba untuk buat sesuatu yang berlainan tapi ntah la... tak brape nak layan sangat.