Sunday, December 17, 2006

My first comic con

Haa... ni la gerai/booth yang aku lepak. Nampak tak artwork aku yang Ori tu. Kat sebelah tu brader Gayour, yang duduk atas kerusi merah pakai baju hitam tu aku la. Haa... tak nampak... pendek umur la.


Sci-Fi & Fantasy Festival yang berlansung kat Damansara Cathay Leisure merupakan comic con yang pertama aku join. Selama ni pun aku tak pernah join apa-apa event seperti Comic Fiesta dan lain-lain lagi. Satu pengalaman berharga bagi aku dapat jumpa ramai artis tapi masalahnya aku segan nak jumpa diorang ni sampai kena tunggu diorang tegur aku dulu. Memang segan nak jumpa pasal diorang tu berpengalaman besar.

4 comments:

nadimrock1 said...

brader niezam ,gua suka itu supermarket.blh gua tanye macam mana nak lukis guru yahyo.satu lagi,lu nak gua punye emel.gua bagi k.nadimrock1@gmail.com.

Bihunsup said...

haaaaaaaa baru jumpa bahasa melayau.. selama ni asik ngomong inggeris jer.. poning den...

Bihunsup said...

besla karya ko niezam... tabik lah... camner la ko buat sampai cenggituu punya hidup.. perghhh...

Niezam said...

Bihunsup:
tima kasih kerana puji brader bagai nak rak. brader buat bahasa omputih, melayu marah, brader wat bahasa melayu, omputeh marah. last2 brader wat dua bahasa. padan muka brader.